poniedziałek, 12 maja 2014

PRIMUM

Nie mam pojęcia co można napisać jako pierwsze zdanie w pierwszym poście pierwszego własnego bloga...Witam wszystkich brzmi banalnie.Nie przywitać się- trąci chamszczyzną, więc po prostu może przedstawię się. Jestem Mari, studentka 3 roku Weterynarii w Lublinie. Trochę zabrzmiało jak na spotkaniu AA;P Bloga zakładam żeby zostawić swoją spuściznę potomnym, by jakas cząstka mnie została na tym studenckim lubelskim padole , gdy ja już będę <mam nadzieję> szczęśliwie leczyć zwierzęta dumnie mając przed nazwiskiem lek.wet. ;) Blogów o tematyce studencko weterynaryjnej jest malusieńko, a jeśli są to wpisy są dodawane raz na miesiąc, czy w ogóle zawieszane...wiem wiem..mało czasu, ogrom obowiązków. Taka to nasza weta jest cudowna;D Ja się porywam z  motyką na słońce, jak brzmi polskie powiedzenie, bo na końcówce 3 roku JEST co robić;) Lecz robię to z premedytacją, bo im mniej czasu tym wszystko ładniej sobie można poukładać i... tak tak -więcej nauczyć!


Blog nie ma być jakoś specjalnie skierowany do studenciaków wety. Myślę, że wszystkie "grupy wiekowe" moga być taką tematyką zainteresowane:) Także do pierwszego <normalnego> wpisu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz